Nudlar

Jag ska alldeles strax ta och värma mig en tallrik nudlar. Det är faktiskt en underskattad maträtt, det är ju jättegott verkligen! När jag gick i ettan på gymnasiet levde jag nog praktiskt taget på nudlar, åt det varje dag i alla fall.

Tvättmaskinen hann
inte bli klar förut i så god tid att jag hann hänga upp nån tvätt, fick slänga ner det i en IKEA kasse i alla fall så jag kunde starta en ny maskin. Blev alla bebiskläder, filtar och sängkläder vi köpt till bebis och även alla neutrala kläder som är från när Philip var bebis. Dom kan ju också en flicka ha och om det skulle ploppa ut en pojk så har jag tänkt ha med nått neutralt också till BB så inte pojken måste ha rosa på sig. För jag är inte en sån människa som klär pojkar i rosa, det tar verkligen emot.....

Skönt i
alla fall att få tvättat upp bebiskläderna nu så är det klart. Väskan har jag nog tänkt packa om 2 veckor när jag är i v.35. Gjorde nog det sist också ungefär. Det känns skönt att vara redo i tid för man vet ju aldrig.

Sen funderar jag lite på om man ska tvätta täcket och kudden eller om det räcker att bara vädra. Hmmmm det lutar åt att bara vädra just nu men vi får se.

Nä nu ska jag ta och fixa iordning den där nudeltallriken....

http://sunsetrider.blogg.se/images/2010/nudlar_75870151.jpgExakt en sån här påse ska jag värma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!