Nu är det gjort....

Ja nu är dagens städning gjord, känns alltid lika givande att imorgon så är det bara att börja om från början igen. Precis som alla dagar. Det stökas ner ganska bra på eftermiddagarna här hemma kan jag lova. Har i alla fall fått tagit badrummet idag också så det är skönt nu är det bara sovrummen kvar men min kropp orkar bara inte mer. Man får ta lite varje dag istället.

Så nu har jag haft min lilla testund i soffan och tagit det lite lugnt ett tag. Börjar frysa litegrann nu bara för jag har altandörren öppen för att vädra lite.

Just nu
funderar jag lite på att sätta mig och räkna ihop alla räkningar men jag drar mig lite för det för det är myyyycket räkningar denna månaden. Bredband, el, tv-licens m.m m.m......huuuu jag vill knappt veta hur mkt. Men imorgon ska dom betalas och det är alltid bra att veta lite innan hur man ligger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!