Lite klagan....

Ni som bara vill läsa positiva inlägg utan klagomål kan ju hoppa över det här inlägget =P

Jag är
verkligen helt slut. Är så trött, så trött. Skulle helst bara vilja gå i ide eller nått. Man vill få så mkt gjort på dagarna så jag går och grejar så mkt jag orkar, sen är det promenader fram och tillbaks till dagis och så ska man roa en liten plupp, laga mat m.m m.m. Oftast går det väll bra men emellanåt så går man bara in i väggen. Idag är en sån dag. Jag har gått in i väggen känns det som.

Mina sista krafter för dagen tömdes när jag stog och försökte göra lasagne till middag, Philip ville han uppmärksammhet kan man väll säga och så var han ganska hungrig och det krånglade med maten. Allmänt kaos kan man väll säga att det var ett tag och jag och Philip hade en liten dispyt. Så när Joakim kom hem och jag satte mig på en stol kände jag bara hur slut jag verkligen var. Både psykiskt och fysiskt.

Har ont
i fogarna, ont i fötterna, ont i halsen. Och är bara helt sjukt trött och slut. Känner mig helt tom i huvudet, ungefär som när man har feber och är sjuk bara det att jag inte är sjuk. Men det är så här ibland. Man är ju ändå höggravid och det är mkt just nu. Man är tung, har ont, är trött och det är mkt hormoner som är jobbiga. Ibland har man bara dåliga dagar.

Nä jag
vet väll inte vad mer jag ska skriva egentligen. Det var väll inte direkt nått vettigt inlägg det här men ibland behöver man bara få skriva lite. Nånting kul i alla fall är att jag bokat tid för klippning, det ska bli helt underbart skönt att få bort allt slitet, för slitet det är det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!