Dagis

Kollade precis räkningarna och måste säga att dagisräkningen är då verkligen inte billig. 435kr för 15 timmar i veckan. Det tycker jag är mkt pengar i alla fall..... Jaja, jag ska väll inte klaga det är värt pengarna. Philip älskar sitt dagis jättemycket. Men jag förstår faktiskt inte egentligen varför dagis måste kosta pengar över huvud taget? Varför kan det inte vara gratis som skolan är?

Idag när jag lämnade honom så skyndade han sig in och stängde grinden som är mellan kapprummet och stora rummet och sa "hejdå mamma" Sen kollade han inte mer på mig utan tog en fröken i handen och ville att dom skulle gå och leka med bollar.

Kommentarer
Postat av: tillen

vi betalar 1200 nått varje månad var för töserna....skit dåligt att de ska kosta så mycket för att ha de på dagis...kommer inte ihåg va vi betala när selma gick på 15 timmars...trögt är det oxå som nu när mina inte varit på dagis på hela veckan o ändå kostar det lika mycket!!

2010-09-23 @ 12:02:19
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Tycker också att de är hutlöst dyrt. Hampus 15h går på 700 för oss... Bävar när båda skall gå, tur att maxtaxan finns iallafall ; )

2010-09-23 @ 12:20:27
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja det är inte alls roligt, jag är glad att vi slipper betala nu när william går ner till 15 timmar efetrsom de är allmän förskola från 3 år .

2010-09-23 @ 12:24:29
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi betalade nästan 600 kr för 15 timmar/vecka i Grästorp när min stora tjej gick. Nu är hon allmänt förskolebarn så då är det gratis!

2010-09-27 @ 07:57:17
URL: http://www.smabarnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!