Bebiskläder i byrån, Check!

Efter vi kommit hem igen jag och plupp så har jag roat mig med att vika bebiskläder och stoppa ner dom i byrån. Sjukt vad små dom är dom små kläderna. Sen har jag även hängt upp en annan maskin med tvätt på tork och startat en ny.

Men det
känns skönt i alla fall att ha fått ordning på kläderna till bebis. Har nog även bestämmt mig för vilka som får följa med i BB väskan sedan också. Men den packar jag inte än, den har jag bestämmt att jag packar i v.35 alltså om 1½ vecka. Man måste sätta upp små milstolpar att se fram emot och på så sätt dela av tiden lite så det inte känns som lika lång tid kvar. I v.35 ska jag även börja dricka hallonbladsteet som jag fick hem för ett tag sedan. Hoppas det är gott nu.

Annars sitter jag här i soffan igen och har precis ätit en risifrutti och sitter med en burk cola. Man måste ju fylla upp sina energidepåer emellanåt också.

Nått som
är mindre trevligt föresten som jag såg när jag kollade ut genom fönstret till uteplatsen imorse är att någon har slängt in en blöja på våran gräsmatta. Väldigt fräscht verkligen..... Ingen bajsblöja dock, det är väll bara att hoppas på att den inte är använd..... Joakim får ta bort den när han kommer hem från jobbet =P

Han kanske skulle jobba övertid idag föresten min lilla Joakim, men det var inte säkert. Igår blev övertiden inställd. Sen kanske det blir jobb på lördag men det är inte säkert det heller. Hoppas han slipper jobba över idag i alla fall för jag tänkte göra lasagne till middag idag och det är alltid trevligare när Joakim är med och äter också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!