Tvätta....

Ja nu börjar äntligen våran tvätt tid i tvättstugan.... Fast både jag och Joakim är trötta och hade nog hellre sovit vid det här laget. I alla fall jag hade gärna sovit nu och alla andra dagar hade jag nog gjort det. Men ska försöka hålla mig vaken ett tag till i alla fall så Joakim slipper vara vaken och tvätta själv.

Mina fötter
är för övrigt helt döda idag, svullna och trötta. Så det ska bli skönt sen när jag väll lägger mig att få lägga upp dom i högläge och kanske minska svullnaden litegrann i alla fall. Och just nu håller bebis på att slå på min kisseblåsa vilket både gör ont och känns mindre trevligt kan jag lova.

Måste föresten berätta om hur söt Philip var igår kväll. Jag satt i soffan bredvid honom och då skulle jag lyfta upp tröjan från magen tyckte Philip och så sa han "heeeej bebisen" och sen sjöng han bä bä vita lamm flera gånger för bebisen. Och så fick bebisen även ett par pussar också. Han kommer nog bli bästa storebrorn. Även i morse så skulle jag hålla upp tröjan så han fick säga hej till bebisen.

Nä nu
gäspar jag, funderar på om man kanske inte ska ta och dricka en kopp hallonbladste eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!