Tvätt

Ja lite har jag fått gjort i alla fall, vikt tvätt, hängt upp tvätt och startat en ny tvätt. Och bäddat rent i Philips säng. Även plockat undan lite skräp och så. Kanske tar och röjer det sista sen när Philip sover middag. Jag kan visst inte hålla tassarna borta =P Men man vill ju kunna koppla av en fredagkväll och känna att det är fint hemma.

Imorgon har
vi även fullt upp. Vi ska köpa vagn, gå på oktobermarknaden, städa ur bilen. Sen ska Philip nana hos sin farmor och farfar så ska vi ha stortvättning i tvättstugan hela natten. Och på söndagen ska vi plocka ur airbagen ur bilen och byta däck. Fullt upp med andra ord så det är lika bra att få städat idag.

Snart är
det dags att traska bort till dagis igen och hämta lillplupp. Är väll måttligt sugen på den promenaden just nu men om jag vill ha hem min plupp (som jag verkligen vill) så är det ett måste. Längtar efter att få pussa på min lilla busonge......!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!