Stressigt värre....

Ja, jag fick gjort det sista med städningen förut i alla fall, allt utom att plocka undan Philips leksaker som han haft i badkaret. Dammsugningen tog verkligen död på min rygg.... Men jag hann med nöd och näppe precis ta en dusch och sen snabbt slänga på mig kläder och iväg i regnet till dagis.

Eftersom min rygg var slut så kunde jag inte gå så snabbt så jag blev ett par minuter sen, självklart skulle det här vara en dag då Philip inte ville ifrån dagis. Han ville stanna och leka mera. Så det blev en jätte arg Philip som jag i princip fick släpa ut i hallen och ta på kläder under gallskrik. Efter ett tag lugnade han ner sig lite i alla fall.

Och så hem igen i regnet och blåsten och med ryggen ännu mer pajj så det gick ännu långsammare att gå och med sammandragningar hela tiden som också gjorde det jobbigare.

Tillslut kom
vi hem i alla fall, nästan en halvtimme senare än vad vi brukar komma hem. Nu sitter jag i soffan och väntar på att mina nudlar ska bli klara så jag kan få kastat i mig lite mat och vila ryggen ett par sekunder för jag måste hinna sminka mig litegrann i alla fall innan jag ska iväg till föräldragruppen. Fixa håret kan jag nog glömma att jag ska hinna, får bli toffs. För nu kommer Philips barnvakt om en halvtimme.....

Stress, stress, stress.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!