Spöregn

När jag skulle gå till dagis så regnade det inte något så jag tog bara en fleecetröja på mig. Men på vägen hem så öppnade sig himlen och det spöregnade verkligen, Jag blev blöt kan man ju säga. Philip däremot satt väl skyddad i vagnen under regnskyddet med alla sina ytterkläder på så han var torr och tyckte mest det var roligt med regnet. Det tyckte inte jag. Philip sa att jag ska ha stövlar på mig när det regnar, förståndigt av honom och jag håller med honom helt. Men tyvärr har jag inga stövlar.

Nu sover
Philip i alla fall och jag har duckit ett sort glas oboy. Var riktigt sugen på det idag. Skulle värmt mig lite lunch men känner mig inte hungrig alls så jag väntar med det. Det får räcka med oboyen för tillfället faktiskt.

Nu ska jag även lägga mig på soffan och ta en power nap för jag är så trött, så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!