Piggare

Ja idag är jag bra mkt piggare än igår. Fattar inte vad det var med mig igår riktigt för jag var så sjukt, sjukt trött och sliten. Men idag är det som vanligt. Så pigg som man nu kan vara när man är gravid i v.37 och sover dåligt på nätterna.

Har i alla fall fått plockat lite här hemma nu som inte gjorts ordentligt på flera dagar så det var en hel del att göra tyvärr. Så nu är jag lite lagom sliten i kroppen. Sitter och vilar lite i soffan en liten stund men strax får jag ta och dammsuga och sen hoppa in i duschen. Ska ju på föräldragrupp sen i eftermiddag så jag får duscha nu innan Philip ska hämtas och sen får jag sminka mig och fixa håret efter han har hämtats.

Just nu
sitter jag och dricker den sista glöggen också. Japp jag har druckit upp en hel glöggflaska själv bara sedan i måndags. Men det är ju sååååå gott med lite varm glögg.

Nä nu
får jag väll strax ta mig i kragen och dra mig upp från soffan för lite dammsugning så jag hinner duscha också. För jag är ingen snabbduschare, tar minst en halvtimme för mig att duscha. Hur lång tid tar det för er?

Kommentarer
Postat av: lina

tio minuter :p

2010-10-27 @ 19:48:53
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!