Nagelbandsinfektion

Ja det är vad Philip har på en av sina fingernaglar. Han har haft det i ett par veckor. Började med att det var lite svullet och rosa och sen har det blivit värre. Nu idag ser det ut som det är varigt under nageln liksom. Det står att det ska gå över av sig själv i dom flesta fall men jag börjar undra lite nu. Men han verkar inte bekymrad över det alls så vi får avvakta ett par dagar till kanske och se om det blir nån förbättring men om inte så ringer jag nog vårdcentralen eller nått.

Ska se
sen i eftermiddag och jag kan få ta en dust med Philip och få skrubbat bort varet och så och göra det rent. Det blir nog uppskattat från hans sida skulle jag tro....

Nä om
man ska ta ett ryck och i alla fall starta en diskmaskin kanske, usch vad slapp jag varit den här förmiddagen. Och tiden bara flyger iväg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!