GISSA!!!!

Tänkte föresten att ni skulle få gissa på när bebis vill kika ut. Ni kan även gissa på vikt, längd och om det blir en pojke eller flicka som kikar ut.

Beräknad förlossningsdag är 21 november.

Lite info som kanske kan hjälpa:
Philip var också beräknad till den 21 men kom ut den 16:e 5 dagar tidigare alltså. Philip vägde 3870g när han föddes och var 51cm lång. Med den här bebisen så har magmåttet hitills legat på 2 cm mindre än med Philip.

Så gissa på nu, skriv en kommentar här i bloggen eller skriv till mig på facebook ni som har mig där så ska jag sätta samman en lista. Kan va kul att se om det är nån som gissar rätt.

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

19 Nov.

3455 gram & 50 cm ! :)

2010-10-15 @ 16:43:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: SOFIA

tror lillflickan kommer 4dagar försent dvs. 25november för att kompensera storebror.. (brukar ofta vara så)



flickor brukar i regel vara liiiite mindre så jag säger...



längd: 49,5cm

vikt: 3454gr

2010-10-15 @ 20:51:38
URL: http://zerphina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara på inlägget innan; varför ska ni köpa nytt? Har ni inte badtermometer, badbalja, bäddset o.s.v sen Philip var bebis? Det är ju inte så länge sedan.

2010-10-15 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!