Genom eld och vatten.....

Satt och kollade på bolibompa med Philip och då var det några barn som sjöng låten "genom eld och vatten" med Sarek. Jag gillar den låten väldigt mycket så jag började sjunga med i den sammtidigt som jag höll om Philip. Det är väll hormonerna som hjälper till lite kanske men jag bara kände hur mkt jag älskar Philip och så började jag gråta. Philip undrade väll vad han har för konstig mamma. Men det är väldigt fin text i den låten och jag blev bara så himla rörd. Jag skulle lätt gå genom eld och vatten för Philip. Han är det finaste som finns!!! Men jag kommer älska honom bra mkt längre än tills mitt hjärta slutar att slå, det är för kort tid att älska nån så underbar som Philip.....Nä nu börjar tårarna rinna igen så jag tror det är dags att gå och äta frukost istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!