Föräldragrupp.

Det var jättekul att komma iväg på föräldragruppen. 5 gravida och två pappor var det med idag. Jag är den ända som redan har ett barn. Är väll inte så vanligt att man går på föräldragrupp med andra barnet kanske men jag tyckte det kunde vara kul. Fick testat min nya poncho också och den var jättego, den kommer jag nog bo i från och med nu. Jättemysig.

Men nu
är det det rätt skönt att vara hemma och att Joakim är hemma och att man kan ta det lite lugnt för första gången idag, har verkligen stressat hela dagen känns det som. Och det märks i mina fogar också att jag kanske varit lite för mkt aktiv idag.

Det pratade
vi om på gruppen idag lite också det här med foglossning. Många tror typ att man ska hålla igång och vara aktiv och röra på sig eller träna för att typ träna bort det men foglossning blir INTE bättre av att hålla igång eller röra sig, snarare tvärtom. Sen kan man ju inte direkt sitta stilla hela dagarna heller, speciellt inte nu när man redan har en lite plupp hemma.

Ja det hanns inte med att fixa nått hår idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, vi fick inget alls. Hostmedicin skulle tydligen inte hjälpa alls så.. han hostar verkligen konstant, så vet inte hur vi ska göra

2010-10-27 @ 19:00:40
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Elin

Allt bra?:)§

2010-10-27 @ 20:49:47
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, hänt ikväll då? :P

2010-10-27 @ 21:01:50
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!