Bara gäspar...

Gud vad jag är trött, jag bara gäspar hela tiden. Borde egentligen ta mig i kragen och starta en dismaskin till och plocka Philips leksaker som är överallt och även ta hand om tvätt men jag hittar varken motivationen eller orken. Får försöka hitta den sedan istället.

Kanske ska göra nått som är lite roligare istället så kanske man hittar lite motivation. Som att sätta in kort i ramar och hänga upp på väggen. Vi fick köpt några ramar igår när vi handlade.....Hmmmm det ska jag nog göra ändå.

Så får jag ta en liten powernap sen när Philip sover middag och ta tag i resten av städningen efter det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!