Tid

Tiden bara flyger iväg tycker jag. Den här dagen vet jag inte riktigt vart den tagit vägen. Det har varit en riktig tråkdag sammtidigt som den gått jättesnabbt. Blir väll att den går snabbt när man sitter med en liten mysig bebis i famnen.

Joakim och
Philip är just nu iväg en sväng och handlar. Alice behövde lite nya blöjor bl.a. Herregud vad blöjor det går åt nu i början och det är ju nästan inga blöjor alls i dom där new born paketen som finns.

Joakim har förövrigt ont i huvudet så han är mest som en zombie idag stackarn. Det är inte roligt att ha ont i huvudet, är faktiskt bland det värsta som finns. Och idag som vi/Joakim skulle städa för fullt. Men innerst inne så misstänkte jag nog att det skulle bli jag som fick städa ändå i slutändan. Men det får bli att städa i panik imorgon förmiddag för idag orkar jag bara inte. Man kan ju alltid hoppas att Alice känner för att sova riktigt bra inatt så att jag är pigg och fräsch imorgon.

Nä nu vill lillskruttan ha lite mer mat verkar det som....




Kommentarer
Postat av: Emma, Oliwers mamma

va söt hon e Alice...

känner igen dig o din son.

tror jag jobbat som vikarie på hans avdelning på dagis 2 dagar... hihi

2010-11-22 @ 20:50:11
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!