Fullt upp....

Ja det har blivit lite dåligt bloggat nu, vi har haft fullt upp.

Igår så
var jag på föräldragruppen på eftermiddagen. Jättekul att komma ut lite och det är verkligen ett trevligt gäng. Ska bli kul att fortsätta träffas sen när alla har fått sina små bebisar. Vi ska ha återträff sen i februari i alla fall.

Idag var vi på lägenhetsvisning. Den var inte i närheten så fin som den förra, i alla fall inte vad gäller tapeter och golv och sånt. Den var bra mkt slitnare. Men vi tackade ja ändå. Men för att få den så måste båda dom andra som kollade tacka nej och det tror jag ju ändå inte att dom gör. Men kommer inte bli lika ledsen om vi inte får den här som den förra. Den förra hade vi VERKLIGEN velat ha.....

Efter visningen gick vi över till Marie, Jörgen, William och lille Linus. Dom bodde bara ett stenkast bort. Där fikade vi med kaffe och nybakt sockerkaka som Jörgen hade bakat. Jag blev riktigt imponerad! Tänk om Joakim kunde baka sånt bara sådär. Fast det hade nog varit farligt, hehe.

William och
Philip lekte för fullt, var ganska livat emellanåt kan man väll säga =P Stackars Joakim fick vara lekfarbror också som vanligt. Brukar bli så. Fast han har inte så ont av det som tur är, han tycker det är kul att busa.

Och Linus var så liten och söt. Svårt att tro att han är äldre än Alice eftersom han är mindre till storlek. Efteråt så åkte vi förbi mcdonalds för att köpa med oss mat hem, orkade inte nått annat idag.

Sen har jag plockat upp en hel del advetspynt ikväll också. Philip var väldigt intresserad och följde efter mig överallt och sjöng blinka lilla stjärna när jag hängde upp stjärnorna i fönstret. Lilla sötnos. Men efter ett tag så orkade jag bara inte mer, kände mig bara så svag och snurrig. Så det blir att fortsätta imorgon. Och då blir det även att köpa några julstjärnor och en ny ljusslinga till vardagrumsfönstret. Den förra gjorde Philip sönder förra året.

Men nu är det lugnt här hemma i alla fall. Philip sover, Alice sover i min famn och Joakim är iväg och köper lite glögg m.m Blev sugen på lite kvällsmys med glögg och pepparkakor även om inte adventspyntandet är klart än.

Imorgon har vi också lite att göra. Ska ju till NÄL på återbesök med lillskruttan klockan ett. Philip får följa med dit även om det kanske inte är det optimala. Men i värsta fall så får Joakim vara med honom i väntrummet eller nått så länge. Är lite dum tid bara för han brukar normalt sova middag då så han kommer nog vara rätt trött.

Nä nu är det kanske dags snart att sätta sig med dagens roligaste syssla, betala räkningar.... Men det är ju tyvärr sånt man måste göra, hade ju sett fint ut att bara strunta i det =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!