Uttråkad....

Ja jag är mer än lite uttåkad. Philip sover sin tupplur nu och jag sitter här vid datorn och försöker roa mig. Borde väll egentligen kanske lägga mig på soffan och vila ryggen lite eller lägga mig i sängen.

Sen när Philip vaknar i alla fall så går vi nog ut en sväng på leplatsen här utanför så han får busa av sig lite. Han har velat gå ut hela förmiddagen stackaren men jag har bara inte orkat. Lilla älsklingspluppen.......

När Joakim väl kommer hem så bär det av till banken för hans bankdosa är pajj och han har fått in pengar idag på sitt konto. Måste kunna komma åt hans internetbank. Efter banken åker vi nog och handlar lite mat. Philip skulle även behöva en solhatt. Jaja vi får se vad det blir.

Imorgon har även Joakim planerat att vi ska gå ut och äta en liten bit kanske för att fira att han fått jobb. Det var lääänge sedan vi var ute och åt bara vi två.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi vill faktiskt se någon magbild då och då ;) Hihi

2010-05-27 @ 14:46:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!