Syster yster

Igår ringde Lina och var jätte sjuk och mådde väldigt dåligt. Så jag åkte iväg till henne för att göra henne lite sällskap. Stannade på MAXI på vägen och köpte lite piggelinglass m.m. Väl där fick jag i henne lite piggelin, vattenmelon och alvedon. Sen bestämmde vi att hon ändå skulle följa med hem till oss så slapp hon vara ensam. Det är aldrig kul att vara helt ensam när man är sjuk.

Så Lina har sovit bredvid mig i sängen inatt och Joakim sov på soffan. Fast jag tror inte Lina stackaren har sovit så värst bra. Nu har jag i alla fall skärt lite melon till henne och fixat en alvedon. Får hålla tummarna att hon mår bättre sen under dagen. Stackaren......

Själv mår jag väll lite sådär jag också. Känner mig lite halvskum. Har lite ont i nacken och skuldran på samma sätt som jag hade när jag var gravid med Philip och fick ligga inne i två veckor. Men jag hoppas på att jag bara sovit konstigt och att det inte blir värre. Men man blir ju lite smånojjig.

Nä vad ska man hitta på idag då? Blir väll att gå ut lite med Philip så han får rasta av sig annars har vi inga planer. Joakim ser vi ju knappt idag också för han ska spela match ikväll så han är ju nästan bara hemma och vänder i princip......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!