Måndag

Har precis lagt Philip för hans middagslur, han låg och pratade lite där inne först men nu är det tyst så får hoppas att han somnat. Enligt han klocka är det ju lite tidigt att sova middag.

Joakim åkte iväg för att slänga IKEA kartonger som legat och skräpat länge nog nu. Tar ju jättemycket plats. Sen skulle han köpa lite nödvändigheter såsom toapapper.....

Idag ska jag försöka röja lite här hemma, och på nått sätt komma på hur jag ska omorganisera i Philips rum....hmmm, han skulle behöva ett rum som är dubbelt så stort ungefär.

Vi fick inte visning på lägenheten heller vilket jag inte trodde i och för sig. Men eidars system är allt roligt..... Man får poäng för varje dag man varit inskriven på deras sida och när man söker en lägenhet går dom efter den som har mest poäng...... Hur sjukt är inte det? Går man inte efter behov kan man tycka om man nu ska gå efter nått, eller efter hur många lägenheter man sökt?

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

På ett sätt är ju deras system bra tycker jag, att dom som stått i kö länge har företräde. Det var nog därför dom skaffade det systemet. Så det inte blir så att dom som kanske sökt i flera månader ska få lägenhet först än dom som bara sökt en dag kanske.

2010-03-30 @ 09:20:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!