Lugn

Ja det är lugnt här hemma just nu, Philip sover och Joakim kollar på tv. Jag tänkte väll strax hoppa in i duschen och fixa iordning mig lite inför att åka till överby sen en sväng. Får se vad det blir man kommer hem med, skor ska jag hitta i alla fall. Har väldigt dåligt med vår/sommar skor.

Kollade igår föresten vad vi får tillbaks på skatten i år. Inte mycket att hurra för direkt men vi behöver i alla fall inte betala något. Jag får något på 600kr tillbaks och Joakim fick nått på 50kr tillbaks vilket var lite komiskt. Men som sagt, så länge man ändå får tillbaks så ska man va nöjd. Har ju inte dragit nån extra skatt eller nått. Det skulle vi aldrig ha råd med.

Sen har vi även bestämmt att Joakim ska ta ut föräldrapenning på helgerna. Det blir ju lite extra pengar i månaden. Blev lite irriterad bara för det gick inte att fixa över nätet utan vi fick skicka efter papper.

Här är föresten några av plaggen jag shoppade härom dagen. Blev mammakläder då det känns ganska onödigt att köpa vanliga kläder nu. Men köpte sånna kläder som ändå kan användas vanligt också.

2pack magbälte


Kommentarer
Postat av: cissi

:D Jag tänkte ta ut spiralen i maj å sen försöka, så vi får se, hoppas på 2011.

2010-03-24 @ 16:22:27
URL: http://ccissi.blogg.se/
Postat av: Susanne

ÅH GRATTIS :)

Det känns fantastiskt, det är roligt men samtidigt mycket jobb ;). Oliver är bra busig!

Hoppas allt är bra med er!

2010-03-24 @ 19:26:10
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!