En intressant natt...

Vid 10 tiden igår kväll skulle jag gå på toa och såg då att jag hade blödit lite, det var inte mkt men jag blev väldigt orolig och Joakim också. Joakims snälla föräldrar kom i alla fall hit och var med Philip så vi kunde åka in till akuten. Där fick vi komma till gynmotagningen och där tog dom ett urinprov för att kolla om det kanske var uvi jag hade för då kan man tydligen blöda. Och visst hade jag det. Så idag ska jag till vårdcentralen och få lite penicillin antar jag. Har inte blödit nått mer hitills i alla fall så man får väll hoppas att det beror på uvi. Joakim blev så glad inatt när sköterskan sa det så han kramade henne. Sötaste Joakim.

Nä nu ska jag va på vårdcentralen om 40 min så det är hög tid att göra sig iordning kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!