Tidig morgon

Ja Philip vaknade lite tidigt idag. Men jag var väll egentligen redan vaken jag också. Har drömt så konstigt inatt. Har drömt en dröm om att Joakim skulle lämna mig för en annan tjej och jag har vaknat flera gånger inatt och då har man försökt komma ifrån drömmen men varje gång jag somnat om igen så har det börjat igen också...... Usch, var tvungen att ringa Joakim nu på morgonen bara för att få höra hans röst litegrann. Det tar ett tag att skaka av sig en sån dröm.

Philip ligger i alla fall och kollar på bollibompa och äter lite äpple. Han kan få det innan frukosten om han vaknar tidigt. Skulle han få frukost nu så blir det så långt mellan frukosten och lunchen.

Och idag är det sista jobbdagen för Joakim den här veckan sen är det långhelg. Så gött! Imorgon är det midsommarafton och den ska tillbringas i Prässebo med dans runt midsommarstången och knytkalas. Ett riktigt klassiskt midsommarfirande. Blir tredje året i rad som vi är där på midsommar nu.


Bilder från förra midsommar i Prässebo....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!