Jippiii

Pratade precis med Joakim och han har idag fått reda på att han kommer att få förlängning på visstidsanställningen! Han kommer ha till sista december nu. Är helt underbart verkligen!!!!!!

Själv ska nog jag och lillplupp åka iväg till nordkroken en sväng. Är säkert svinkallt i vattnet men man får passa på medans man har bil. Har ju inte bilen hemma annars. Sen ska jag hämta Joakim från jobbet vid 4, kommer bli lite krångligt att hålla reda på tiden då jag varken har mobil eller klocka. Får nog ta och börja ha mobil igen. Kan vara en bra ide.

Kommentarer
Postat av: Emmy



Åh grattis till den glada nyheten!



Va skojj att du gillade Köns UL :et . Nu längtar jag massa! :)

2010-06-22 @ 14:02:38
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi, då kan det vara bra att få tillbaka sin mobil oxå :-)

2010-06-22 @ 15:31:53
URL: http://familjengould.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!