Inga bilder...

Det har varit lite bildfattigt dom senaste dagarna i bloggen och anledningen till det är faktiskt att jag inte riktigt vet vart kameran gömmer sig. Har väll inte orkat leta särskilt aktivt heller kanske. Men idag håller jag på att städa för fullt här hemma så den kanske dyker upp.

Fick ett ryck förut och tröttnade på att se skiten överallt så jag tog på mig stödbältet och satte igång. Nu börjar man se en liten ände på röran men det är mycket kvar. Vädret ser ut att bli bättre ute också och det är bra för jag skulle behöva hänga ut en tvätt på tork. Torktummlare hade varit mkt behändigt att ha kan jag lova, blir väll ett framtida projekt att spara till eller nått.

Idag fick vi även beskedet på vad vi kommer få i bostadsbidrag i framtiden, har ju fått ändra inkomstuppgifterna nu när Joakim jobbar. Det blir i alla fall inget vi kommer få. Vi har redan fått utbetalt ungefär det vi skulle fått på ett år med dom nya uppgifterna. Synd men vi kommer ju ändå ha bättre ekonomi än innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!