Adolf

Ja idag har ju tydligen Adolf namnsdag (även Alice). Jag undrar lite smått vem som döper sitt barn till Adolf??? Stackars barn måste jag säga.

Idag gick jag upp kvart i 7. Hörde efter kanske 10 min att det var nån som ropade maaaamma. Så vi var båda uppe någorlunda tidigt idag. Men Philip har sovit lite oroligt inatt. Igår var han lite orolig när han skulle somna och inatt så vaknade jag av att han var lite ledsen inne på sitt rum. Men jag avvaktade lite och han somnade om efter en stund.

Undra vad man ska hitta på idag då? Tråkigt väder nu på förmiddagen men det ska ju tydligen bli bättre under dagen. Men idag har vi ingen bil hemma så nordkroken blir det inte i alla fall. Philip tyckte det var super skoj igår i alla fall även om det var lite väl kallt i vattnet. Jaja det blir väll att ge sig ut på lekplatsen.

I eftermiddag ska vi i alla fall hem till Joakims farmor som fyllt år och gratta henne och imorgon är sista arbetsdagen för Joakim den här veckan sen är det midsommarafton!

Kommentarer
Postat av: Pauline - Home is where the heart is!

Ja, verkligen, flyttstädning är så förbenat trist alltså. Tur att vi inte behöver stressa iallafall, vi har fram tills 15 juli på oss!

2010-06-23 @ 12:21:58
URL: http://familjengould.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!