Blockflöjt

Philip fick en blockflöjt i födelsedagpresent av mig och Joakim. Just nu går han och blåser i den förut, nääästan så man ångrar inköpet,haha. Nejdå vi är inte så farligt ljudkänsliga.

Idag mår jag lite bättre än igår, har inte riktigt lika ont i kroppen och tror inte jag har någon feber längre. Har ingen febertermometer så man får gå på känslan, för jag vill inte låna Philips rumptermometer =P. Så vi funderar lite på att dra till trestad lekland idag. Är ju återigen skitväder ute idag och Philip skulle behöva rasta av sig. Men det blir nog inte att vi drar dit fören efter hans middagslur.

Själv ska jag nog slappa lite i soffan eller sängen ett tag till och ladda mina batterier ytterligare och sen hoppa in i en dusch, då brukar man känna sig både piggare och gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!