Lite planer...

Den här veckan har vi lite planer i alla fall. Eller inte hela veckan kanske men ett par dagar.

Imorgon ska jag och Joakim gå och kolla på Avatar på bio, Joakims föräldrar var snälla och kommer hit och är med Philip så länge.

Andra grejer som händer imorgon är att jag ska in till stan och köpa mig en dos med cambridgekuren som jag tänkte ge en chans. Man kan bara köpa det av coacher eller vad dom nu kallar sig som jobbar med cambridge. Sen har vi tvätt tid borta i tvättstugan och så ska vi väll städa lite här hemma. Så det är våran morgondag.

På torsdag har vi lite funderingar på att kanske försöka ta oss till vattenpalatset. Philip tyckte det var så sjukt kul sist vi var där (och vi också). Så det ska vi nog försöka göra.

Till helgen har vi inte några direkta planer än, får väll se vad som händer......

Idag var jag och Philip ute och busade lite. Åkte pulka, gungade och bara allmänt bus i snön. Gunga skulle Philip tvunget göra och eftersom det är väldigt svårt att säga nej till sin lilla älskling så tog jag honom i famnen och pulsade ut till pulkan. Var väll ca en halvmeter snö att ta sig fram i, fick gött med snö i skorna. Men Philip blev glad. Han har pratat om att gunga länge nu.

Hade tänkt ladda in lite bilder nu men kom på att jag måste ladda batterierna till kameran först. Får göra det tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!