Krångel....

Skrev ett långt inlägg tidigare idag men det blev knas när jag skulle publicera det så hela inlägget försvann....gött irriterande.

Philip är ännu hesare idag men ingen feber fortfarande vilket är gött i alla fall, och han äter bra och verkar ganska pigg i övrigt.

Dag 2 på min diet är det också och det flyter på än så länge. Tränade en halvtimme med mitt wii förut idag och var nyligen ute på en rask promenad tillsammans med Sofia. Såg en älg också som stog alldeles intill bilvägen och stirrade, totalt orädd.

Blev ju inget vattenpalats idag heller då Philip ändå inte är helt 100, får ta det i nästa vecka istället. Är kanske bättre det för då kanske jag förhoppningsvis är något kg lättare också...hahaha

Just nu kollar Philip på djungeldjuret hugo, snart nanedags för honom (förhoppningsvis).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!