Jobbat

Idag har jag jobbat. Dagen gick rätt fort faktiskt för det var rätt ok att göra, då är det kul.

Efter jobbet åkte jag hem till Tomas och Pauline där Joakim och Philip hade hållt till ett tag och fikat lite. Eller ja Pauline kom dit ungefär sammtidigt som jag. Så där tillbringades lite tid i eftermiddags.

När vi kom hem ställde jag mig direkt och gjorde en sen middag till mina pojkar, lasagne blev det till dom idag. Själv åt jag färsk laxfile som jag gjorde i ugnen och till den blev det wookgrönsaker med pesto. Supergott och jag blev jätte mätt. Det är intressant hur mycket min kropp ställt om sig, jag behöver inte mycket mat för att verkligen bli proppad. Förr vräkte jag verkligen i mig jätte portioner. Och det resulterade ju också i en jättekropp.

Igår hade jag fredagsmys med 3hg räkor och kolsyrat vatten med mango smak. Det var riktigt gott och även nyttigt fredagsmys. Mycket bättre än en chipspåse eller en godispåse. Har inte alls nått sötsug längre vilket är otroligt skönt.........

Imorgon blir det kanske en sväng till antikladan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!