Jobb, jobb, jobb

Joakim är fortfarande iväg och lämnar ut sina CV. Philip sover och jag har suttit och sökt ännu mer jobb. Nu har jag ingen fantasi alls med vilka mer jobb jag kan tänkas söka. Kommer inte ens ihåg hur många jobb jag sökt nu, mååånga är det i alla fall.

Funderar på vad jag ska fixa till middag åt mina pojkar idag? Själv tror jag nog det blir kycklingfile med wookgrönsaker till. Men jag får väll gå och kolla i frysen efter lite insperation. Igår blev det så enkelt som gräddstuvad pytt i panna men Philip älskade det i alla fall.



Förut idag bäddade Philip ner sig på golvet mellan soffan och soffbordet, det såg för sött ut men när jag kom med kameran så skulle han smita iväg......


Busungen..hihi (Joakim som klätt honom idag, ville bara tillägga det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!