Hes älskling.

Det tog ungefär 1½ timme innan Philip somnade om igår också sen vaknade han vid 3 igen ungefär. Men stackarn är hes idag. Tror ni det gör att man känner sig bättre som mamma..... Det gör det inte kan jag lova, jag känner mig hemsk. Att min lilla älskling har skrikit så han blir alldeles hes. Usch det är verkligen hemskt på kvällarna när vi försöker få honom att somna om. Man vill inget hellre än att bara ta upp honom och pussa och krama honom. Vet inte hur länge till man kommer orka psykiskt om det inte blir nån bättring snart.

Nu sitter han i alla fall nerbäddad i soffan och kikar på Pelle Svanslös. Han har precis ätit en liten skål med vindruvor och nu dricker han vatten. Han är rätt söt nu också för det är en fluga med i filmen men Philip tycker att det ser ut som en pippi (fågel) tydligen...haha.

Vi är ensamma hemma idag också för Joakim är iväg och ska lämna sitt CV till ett gäng företag. Själv sökte jag ungefär en miljon olika jobb igår kändes det som. Ska sätta mig idag igen och kolla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sover han i spjälsäng? det gjorde våran son och han bara skrek och skrek och vägrade somna om, så vi la ut en madrass på golvet bara för att kolla om det va sängen han inte gillade och det funkade skitbra så han fick in en säng på rummet och nu sover han gott förutom att man får trycka in nappen nån gång under natten.. han är lika gammal som din lycka till

2010-02-18 @ 13:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!