Ensamma igen...

Japp då har Joakim dragit ifrån oss igen. Fast nu skulle han in till metall och ta kort för deras kompetensbank han kommer tillbaks hem en liten sväng efter det och sedan ska han iväg på mer CV utlämningar.

Själv är jag gött trött idag, kom med nöd och näppe ur sängen imorse. Varför känns alltid sängen sådär extra skön när man är jätte trött? Och imorgon ska jag jobba känns inte lockande just nu när jag är såhär trött men jag piggnar nog till under dagen (hoppas jag). Ska väll få i mig lite frukost, bättre sent än aldrig. Men jag kan verkligen inte äta frukost innan jag vaknat till ordentligt.

Idag tänkte jag i alla fall dra ut i snön med Philip. Men vi får se lite om vädret lugnar sig för just nu yr det bara runt en massa snö, inte allt för trevligt att vara ute i......

Philip går förövrigt runt med sina nya skor idag igen.... Han kom nyss med dom och la dom i mitt knä och sträckte upp sin fot i luften. Han älskar dom verkligen.

Nä nu ska jag nog kolla min mail och sedan äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det beror ju helt på hur man är som person. Om man är en stadsmänniska eller inte, vilket jag inte är.

2010-02-19 @ 10:37:39
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, super snyggt! Men vääldigt tjejigt hehe

2010-02-19 @ 10:58:48
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!