Den där vågen...

Ja den där vågen är allt bra svår att hålla sig borta ifrån. Jag vägde mig i dag igen och sedan i torsdags har jag gått ner ytterligare ett kg. Blev rätt nöjd måste jag säga. Så total viktnedgång just nu är 13 kg på ca 6½ vecka. Så nu har jag 2 kg kvar till mitt andra delmål och när jag nått det så har jag "bara" 10kg kvar till mitt slutmål. Men det ska jag väll klara av?

Börjar i alla fall trivas lite mer med mig själv nu. Jag är verkligen låååååångt ifrån nöjd men jag kan ha lite mer kläder nu utan att känna mig som en stoppad korv i alla fall.

Idag har vi förövrigt varit iväg till antikladan med Tomas och Pauline. Mamma kom över och passade Philip så länge för dit vill vi INTE ha med honom. Det skulle nog bli dyrt......

Nu är Joakim iväg till Tomas en sväng och själv tänkte jag nog kolla lite på ghost whisperer (om jag vågar) för vardagsrumslampan har gått så det är ganska mörkt här inne just nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!