Besvikelse

Ja idag var det vägning igen och det var ju lite av en besvikelse kan man ju säga. Hade bara gått ner 1 hg. Men jag hade det faktiskt på känn så egentligen blev jag väll inte så förvånad och jag har inte varit lika stenhård den här veckan.

Sen har jag ju gått ner en himla massa kilon på rätt kort tid och då brukar kroppen säga stopp tillslut och ta en paus. Så den här veckan var den veckan jag gick in i väggen.

Men nu är det nya tag som gäller och idag planerar jag att ställa mig på crosstrainern ett tag när Philip sover middag och ska även komma igång med mitt wii igen. Har ju inte tränat någonting nu och det måste jag nog allt göra för att kunna fortsätta att gå ner i vikt och även få lite muskler. För muskler har jag inga alls. Är sjukt klen verkligen. Och det har jag verkligen inte varit förr i livet, har varit stark och haft muskler och aldrig varit överviktig.

Men som sagt nu är det nya tag som gäller för mig så får vi se om den här veckan ger bättre resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!