8 hg

Jag vägde mig ju i tisdags och hade bara gått ner 1hg då men idag kunde jag inte hålla mig borta från vågen och jag hade gått ner 8hg till. Kändes gött, blev lite mer peppad igen. Så nu har jag gått ner 11,9kg sammanlagt. Jag har 3,1kg kvar tills mitt andra delmål och jag hoppas att jag når det innan jag fyller år 17 mars. Det hade kännt väldigt, väldigt bra kan jag lova.

Igår testade vi föresten en ny sak med Philip. Jag tog bort ena långsidan på hans spjälsäng för att testa om han skulle sova bättre så. Klockan 10 vaknade han men då hade stackaren tydligen rammlat ur sängen, tur jag bäddat mjukt på golvet. Jag la honom i sängen igen och han somnade om utan problem. Sen vaknade han igen klockan 2 på natten och då fick han komma över till oss. Känndes faktiskt som att han gillade att ha sängen såhär istället. Så vi fortsätter att testa så får vi se. Ska försöka vara lite hårdare inatt och inte lägga över honom i våran säng. Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!