Vardag igen....

Jaha så var julen över för i år....... Känns väll sådär måste jag säga.

Lördagen spenderades
hos min farmor och söndagen hos Joakims föräldrar. Idag har vi bowlat och ätit på new place. Men mer detaljer om det får bli när jag inte har en bebis i famnen. Tar ju hundra år att skriva med en hand.

Imorgon ska vi till HAB och prata med sjukgymnasten som var sjuk när vi var där sist. Jag har kommit på att vi nog får skaffa en planeringskalender. Det är så många datum att hålla koll på nu för tiden.... HAB imorgon, hörselundersökning den 3/1 och mitt psykologbesök den 11/1. Sen är det bvc igen nån gång där i början av januari, föräldragruppen på HAB börjar v.3 och babymassage börjar den 21/1........Och det är bara dom datum som vi vet nu, det lär dyka upp fler grejer sen allteftersom. Så ja det behövs nog en kalender här.

Just nu sitter jag i alla fall här hemma själv med två sovande barn. Joakim är över hos Tomas och spelar tv spel.

Alice i morfars famn på juldagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!