Trött....som vanligt

Ja jag börjar ju typ vartenda inlägg nuförtiden med att jag är trött. Men idag är jag trött på ett lite bättre sätt i alla fall. Idag är jag trött för att vi varit iväg på lite mammafika i trollhättan. Vi var 5 mammor och 9 barn så det var fullt upp och Philip var väääldigt trött det sista.

Är så skönt att få komma ut lite och tjöta av sig med andra mammor. Sen är ju mina barn så snälla så dom såg till att jag hade fullt upp med blöjbyten på löpande band ungefär. Alice såg till att jag fick byta 4 gånger på henne och Philip fick till 1 gång i alla fall. Gjorde ju knappt nått annat än att ligga på golvet och byta blöjor =P Mina små skitungar....hehe

Sen imorse
var det lite intressant också. Duschade för första gången när jag var ensam hemma med båda barnen. Alice fick ligga i sin vagga och bara att hålla tummarna för att hon inte skulle vakna och Philip fick jag locka att sitta och leka inne i badrummet med lite klossar. Men det gick bra och ren blev jag =P

Men nu ska vi äta lite middag här hemma. Blir bara att byta en blöja på minsta skitungen först som la av en misstänkt brakare här bredvid.....

Ja ni har förstått rätt, min vardag består mest av bajs nuförtiden...... =P

Kommentarer
Postat av: Emmy mamma till Jack och gravid med nr 2



Bajs är verkligen en central del av ens liv ja :)



Hur känns det? Har du kommit in i tvåbarns - rytmen?

2010-12-17 @ 16:56:40
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!