Räkningar...

Ja då fick jag ta mig i kragen och betala våra räkningar. Jättekul syssla verkligen, speciellt när man har sjuuuukt många räkningar. Varför ska alla stora räkningar alltid komma samma månad? Och december är ju inte direkt rikaste månaden på året, speciellt inte när Joakim har vart en del föräldraledig och så. Ja det fick bli ett par räkningar som snällt får vänta till nästa månad. Inte det optimala att göra så men ibland så måste man.......

Varför kunde
jag bara inte vunnit månadsklövern på trisslotterna jag fick i julklapp? Jag vann istället 25 kr........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!