Ont

Ja då var Philip lämnad på dagis, han var inte så värst sugen på att jag skulle gå därifrån, han ville att jag skulle stanna och leka med honom men det gick bra tillslut. När jag ska hämta honom sen så kommer han nog som vanligt hellre stanna på dagis istället, knasungar.

Fick med
mig en jättefin tomte som Philip hade gjort också. Hans handavtryck på ett papper hade förvandlats till en tomte, så sött så!

Skulle ju
städat nu egentligen när jag kom hem men har antagligen sovit konstigt inatt för jag har ännu ondare av fogarna än vad jag brukar ha så jag tror att jag vilar kroppen nu på förmiddagen och så får jag göra klart städningen sen i eftermiddag istället. Det är lite skönt att sitta och ta det lugnt bara jag och Alice ibland också.

Min rosa lilla bumbibjörn fick hålla i Philips teckning på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!