Kamerasladd

Var är våran kamerasladd, är det någon som kan svara på det? Men inte konstigt att den är borta med tanke på röran som är här hemma, vi har ju knappt varit hemma på flera dagar annat än att sova så det är julklappar överallt. Philips grejer är ganska utspridda kan jag lova. Man har ju mest bara ställt in allting. Blir att ta ett röj här sedan. Fast jag funderar på att ge mig ut i min ensamhet sedan och köpa mig en planeringskalender, eller så väntar vi tills vi varit på ullared och köper en där......

Vi har
varit hos Alice sjukgymnast på HAB nu i alla fall. Och det var ju inte så mkt vi gjorde idag, Alice är ju så liten. Men hon klämde och kände lite på henne och så pratade vi lite om vad man kan göra hemma. Och det är samma som man gör med vilken bebis som helst. Ligga på mage och träna nacken m.m Även att det är bra med massage men det är det för alla bebisar. Vi fick med oss en stor träningsmatta hem i alla fall så den blir perfekt att ställa Alice babygym på så det blir lite extra mjukt och även att ha babymassage på sedan för då får även jag plats att sitta gott på mattan. Sen är den bra att ha när dom ska lära sig sitta för då är det mjukt om man välter.

Hon berättade även att simmet kommer börja redan i januari. Jättekul! Det ser vi fram emot verkligen. Trodde att det skulle dröja längre innan det började. Gick och suktade lite mot bassängen idag när vi var där...hehe Det luktar så gott med klor tycker jag.

Men det
kommer verkligen bli en fullbokad månad i januari. Gäller att hålla koll på alla datum som sagt.

Nä nu
är det nog dags att gå in till Philip som har vaknat och ligger och sjunger på sitt rum och sen mata Alice som även hon precis vaknade och verkar vara hungrig. Joakim är iväg och hjälper sina föräldrar med en grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!