BVC

Ja då har vi varit både på BVC och sen hämtat Philip som nu ligger och sover middag.

Alice hade fortsatt att växa bra, nu väger hon drygt 4100g (kommer inte ihåg exakta siffran) och hon är nu 54½cm lång. Alltså har hon gått upp över 200g och växt 1cm sen förra veckan. Och sen sist har hon inte fått nått tillägg utan jag har bara ammat så det går ju tydligen bra nu.

Alice läkare
ringde även igår och frågade hur det var med henne och om hon gått upp och vi hade ju bara goda nyheter till honom. Kommer träffa honom nån gång i februari igen.

Sen bestämde
vi även på BVC att jag ska få prata med någon. Det har ju varit lite mycket nu det sista och det kan nog vara skönt att få prata av sig med nån utomstående kanske. Jag har oftast svårt att visa/prata om hur jag mår, sätter lätt upp en fasad och stänger inne mina känslor och så brakar dom fram emellanåt.

När vi hämtade Philip från dagis fick vi även med oss ett nytt julpynt hem också som han gjort idag. En liten kotte som han klistrat fast rött glitter på, så söt. Den kommer bli jättefin i våran gran sen och Philip var så stolt över den.

Kommentarer
Postat av: lina

aaw, lilla skruttan växer så det knakar! :)

Och va bra att du får träffa någon och prata ut lite!

2010-12-21 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!