Trött

Ja, jag är lite trött och sleten. Har precis gjort dagens plockning i lägenheten och även dammsugit vilket tar rätt mkt på fogarna. Sitter i soffan och slappar lite nu innan jag ska ta hand om tvätten. Sen bär det av till mödravårdcentralen innan det är dags att hämta plupp igen. Ska bli intressant att se mina värden. Och SF måttet, jag tycker att magen är enorm verkligen.

Något jag märkt nu det sista föresten som är sådär lagom skoj är att det poppat upp en hel del gråa hårstrån på mig...... Vet inte om det beror på graviditeten och alla hormoner eller att jag bara börjar bli gammal. Jag går och rycker och rycker i alla fall. Men tänkte färga håret nu nån dag så då ser man ju inte eländet ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!