Lite klagan

Joakim kom hem, åt och åkte sedan igen. Kollade på klockan hela tiden medans han åt. Mycket trevligt måste jag säga. Philip ville inte alls att pappa skulle åka igen, han ville leka med sin pappa som han har saknat så mkt.

Men nu
sitter vi här i soffan jag och Philip. Jag är ganska slutkörd ikväll och har redigt ont i ryggen så jag orkar inte leka med honom så som han förtjänar.

Visst unnar
jag Joakim att ha lite fritid men ibland känns det bara jobbigt. Kanske är jag bara avundsjuk? Han har ju 100% mer fritid än mig i alla fall för jag har ingen som helst egentid eller fritid eller nått. Om man inte räknar förmiddagarna när Philip är på dagis och jag är hemma och städar, det är väll min fritid.

Jag är väll kanske bara lite trött på att vara gravid just nu. Trött på att bara bli större och större och tyngre och tyngre. Svårare att röra sig, blir klumpigare och får ondare för varje dag och hormoner som gör att humöret inte alltid är så lätt att kontrollera.

Som sagt
det här inlägget blev bara ett ända klagobrev men ibland är det vad man behöver. Att få skriva av sig lite.

Kommentarer
Postat av: Lina

aaaw, lilla syster då :( Vi kan slänga ut Joakim och ha systerdag någon dag! :D

2010-08-30 @ 18:41:11
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!