Klippning

Det blev lite frisering av mina pojkar ikväll. Philip var väll inte så värst road och mot slutet hade han verkligen tröttnat så ena sidan blev det väll lite si sådär med. Men det får duga så länge i alla fall.

Får nog investera i ett sånt där frisörförkläde till Philip i framtiden för han blir verkligen jätte besvärad av alla hårstrån som rammlar ner i hans nacke och rygg. Det är nog det som stör honom mest faktiskt.

Nu sitter pojkarna i badet i alla fall och jag har dammsugit upp alla små hår som hamnar överallt. Lyckade även dammsuga upp en fluga som flög runt inne i köket och störde mig.....hehehehe.

Men nu är ryggen helt slut och jag är lite snurrig och illamående. Blir att ta det lugnt resten av kvällen. Men vi har både biggest loser att kolla på och sen true blood så det ska nog inte vara allt för svårt att bara ligga och slappa i soffan.

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Det skulle vara underbart snällt om du ville rösta på mej i en sak. Jag har blivit nominerad till Kalmar läns bästa blogg och skulle tycka det var så kul att vinna! Du kan väll rösta om du gillar min blogg (A) <3



Rösta här:

http://nightlife.se/content/12366



Kram //Lina Holgersson

2010-08-31 @ 21:22:03
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!