Hahaha

Hahahaha jag tror jag skrattar på mig snart =P

Jag tänkte testa att skicka ett sms från mobilen för att se om allt funkar som det ska med abonemanget och läste om en som skickat till 118800 och frågat vad hennes blogg handlat om, tänkte att jag skulle göra detsamma för skoj skull.

Fick precis svaret och det var nära jag skrattade högt, hahaha undra vad det är för människa som knåpat ihop det svaret. För er som är intresserade så kommer det här:

Fråga: Vad är http://sarahsbaby.blogg.se?

Svar:Bloggen handlar om en vacker tjej och hennes söta bebis. Sarah som hon heter är en kvinna som dagligen skulle kunna slå världen med häpnad. Bakom den där stålgrå fasaden finns nämligen en dam i yttersta världsklass med ett yttre och ett inre som ingen människa rår på. Om hon bara skulle våga släppa ut det där kvinnomonstret lite oftare det skulle alla parter må bra utav. Hon är även mamma till en underbar liten sötnos. MVH 118800.


Ja det var ju en snäll människa som skrivit svaret i alla fall =) Nu ska jag se om det finns nått ätbart för mig att göra iordning. Är hungrig som en gnu.

Just det
ja, jag fick tummen ur att ringa MVC idag också så nu ska jag dit på tisdag nästa vecka 11:30. Får prata med dagispersonalen om det funkar att jag kanske blir något sen för man vet ju inte om det tar över en halvtimme.



Uppdatering: Var tvungen att skicka samma fråga till 118118 också och där var svaret inte riktigt lika flummigt =P

Svar: Hej det är en blogg som drivs av Sarah Hon har en son som gillar dagis, hon kallar honom plupp. Hon verkar gilla god mat, vi på Eniro tycker också om Tacos!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha Vilken fräck grej.. hahaha tur att du fick ett så gulligt svar tillbaka.. hehe du kanske ska satsa din kariär som bloggare ;) fräckt!!!

2010-08-27 @ 13:33:30
Postat av: Barbro

Kvinnomonstret??? Hahahahahaha!

2010-08-27 @ 14:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!