Fyra bugg och en coca cola.....

Ja så mycket bugg blir det inte här hemma men desto mer coca cola. Har gjort morgonens röj här hemma nu och även skurat golven och vikt/hängt tvätt sånu har jag gjort mig förtjänt av att sitta och götta mig i soffan med en burk cola. Har ju tänkt baka bröd hela veckan men det blir inte idag heller, jag har ingen ork kvar i ryggen. Men imorgon är en annan dag och då har jag ju Joakim hemma som kan hjälpa till så då blir det kanske både brödbak och bullbak.

Lämningen på dagis gick bra idag också, han fastnade direkt i lek med två andra barn, dom hade nån tågbana uppbyggd. Han hade knappt tid att kolla på mig när jag sa hejdå.



Nu ska jag återgå til min cola....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!