Buzzador söker småbarnföräldrar!

Jag är ju medlem i buzzador där man kan få testa på nya produkter gratis. Är inte helt fel (jag gillar alltid gratis). Nu söker buzzador småbarnsföräldrar till två kommande kampanjer.

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med barn födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna! Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen under september.

- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla. Inbjudan till denna kampanj kommer gå ut till målgruppen inom bara några dagar, så ju snabbare dina bloggläsare registrerar sig som Buzzadorer desto större är chansen att de blir inbjudna till denna kampanj.


Så skynda på att registrera dig om du är i målgruppen för dom här kampanjerna! Men även om du inte är det så registrera dig ändå för det är helt klart värt det. Buzzador är jätte skoj......

Registrera er HÄR

Kommentarer
Postat av: susanne

Hihi samma ju. Registrera dig på min så registrerar jag mig på din!

2010-08-28 @ 12:13:59
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!