Jag skaaaa göra mig iordning

Vi ska åka till Joakims farmor och fika lite. Joakim är stressad och tjötar på mig att jag ska göra mig iordning. Själv är jag lite mer av en tidsoptimist och tycker jag gott och väl hinner sitta lite här och kolla bloggar innan. Men nu ska jag faktiskt ta och hoppa in i duschen (alldeles strax).

Philip vaknade halv 9 ungefär idag. Det har verkligen varit helt underbart den här tiden när han har sovit hela nätterna och vaknar vid en helt lagom tid enligt mig. Nu för tiden vaknar man på morgonen och känner sig utvilad. Något jag knappt gjort sedan Philip föddes. En härlig känsla kan jag lova.

Nä nu ska jag sätta lite fart!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!