Inte mkt att skriva....

Det har väll inte direkt hänt så värst mkt i helgen. I fredags grillade vi på kvällen, det var ju sånt otroligt fint väder!!! Gott blev det i alla fall. Och Philip var ute mest hela dagen och busade på baksidan.

Igår var först mamma och Stefan över en liten sväng och sedan var Joakims föräldrar över. Men annars gjorde vi inte nått mer. Jag har förövrigt mest legat på sängen i fredags och igår också för jag har mått riktigt illa dom här dagarna. Ända gången jag inte mår illa är när jag äter. Vaknade även inatt och mådde illa, det var nästan så jag tvingade upp Joakim för att fixa nån nattamat till mig men jag lyckades somna om tillslut.

Har även fått sjukt mkt ondare i ryggen nu dom senaste dagarna, var det här ska sluta vet jag inte.......

Nä slut på klagan nu!

Idag känner jag för att hitta på nått. Men det får ara något som inte kostar pengar eftersom vi får vänta ett par dagar till på våra. Ja vi får väll se vad vi hittar på.


Här kommer några bilder från i fredags....
Joakim och Philip klipper gräset



Våran älskling

Philip provsitter utemöblerna inför säsongen

 Joakim och Philip sparkar lite boll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!